Click here for Myspace Layouts

Saturday 16 July 2011

Rindu ngan sahabat:)

 tarikh 15julymerupakan birthday sahabat ku yg 20thun,tp syg dia telah pergi buat selamanya meninggalkn dunia ni.Dia memg seorg kawan yg baik bg aku,pandai jaga ati seorg kwn..Dia lah kwn menangis yg aku ada,sukar di cari ganti.klu kawan ketawa memglah ramai,tp kawan menangis dia ja yg aku ada..tp apa bole buat ALLAH lebih menyayangi nya dr aku.Mungkin dia akan bahagia d alam sna,kerna dia trlalu merindui arwah ibunya.setiap kali kmi brsama dia akan bercerita hal yg sma,trlalu rindu kenangan ngan arwah ibunya.Tanggal 4 Okt 2009,bersamaan 15 syawal,tarikh yg sukar aku lupakan kerana tarikh tu beliau pergi meninggalkn aku.Dia pergi dgn pnuh tragis,aku pun tak sangka akan kehilangannya.Hanya selepas kmi bjumpa,lbh kurang 15minit pas kmi berpisah aku telah d kejutkn dgn berita yg mendebarkn jantungku.TUHAN ja yg tau perasaan ku ketika tu,aku tak dpt terima bahawa dia telah pergi buat selamanya.Apapun aku bersyukur dpt melihat dia buat kali terakhir.Al-fatihah utkmu sahabat ku DK,ROHAIDAH PG DAMIT @ ALLUS.aku sentiasa mendoakn mu bahagia d alam sna.Semoga rohmu d tempatkn di kalanga org beriman.Amin.

No comments:

Post a Comment